Wednesday, May 25, 2011

family dinner (3)

23 May 2011

Hari isnin lps kteorg ade family dinner. Again ! Actually dah byk kali sblom2 niy kteorg mkn same-same. Kali niy kteorg mkn tmpt bru & stail laen ckit iaitu steamboat. Best2 ! Ia terletak di Ampang ye. Ala dkt je ngn Ampang Galaxie, luar Ampang Galaxie kedai deret2 yg byk2 tuh Dagang Avanue kot nme tmpt tu tp nme kdai die ermmmmm xtau, haha. Tak pe nnt ade la kot gmba yg tertera nme kedai tersebut.

Jom mentelaah gmba-gmba kt bwh niy !

 aku & mama
 keluarga fuad
 bahagian pertama
bahagian kedua
 bahagian askem
stim ade nak bako pon boleh
 ni yg aku amek round yg pertama
 yg niy kalis punye
 niy aku nye round yang kedua
 tgh tu manager kedai yg kteorg mkn niy
 wat keje masg-masg
 sebok !
 ketam ! ammmmm..haha
 yg ni ape ek nme die, nnt aku search
 yg ni kali ketiga aku melantak askem
 1 happy family
 ni la kedai nye
 sebelum masuk kete masg-masg, haha.

25 May 2011

No comments:

Post a Comment