Monday, September 19, 2011

Hari Minggu yg Sibuk

Assalamualaikum..

Oh weekend, very2 busy start 1st week aidilfitri. Firstly of coz ramai yg wat open rumah haha open house la then ade gak org kawen. Haiyo0 every weekend mmg pack dgn tu jela.

9, 10, 11 September

My cousin, Abg Long nikah, sanding belah perempuan & sanding belah lelaki. Aku adelah slh sorg org2 terpenting dlm majlis tersebut. Tp pd ari khamis mlm aku xdpt join family aku tlg masuk2 kan telur dlm bekas sbb ade open house di rumah mak angkat kuh.

Mmg meriah beb open house uma mak angkt aku. Bkn takat open house je, open the game la ssuai nk di beri tajok sbnrnye. Pas uma mak close the door tp time tu ade gak tetamu lgi ade la dlm bbrape org. Peduli ape ade bbrape org tu, klau dah nk kene kan org tu kene kan jugak la. Mmg plan dah nk kene kan mamat sorg ni, aku pun subahat gak pegi bli tepung bagai. Mai2 lihat ni.

 lps baling tepung kt bday boy
kemain lagi muke kteorg
mangsa

Si mangsa tggu si dalang2. Si dalang2 dduk kt dlm kete sbb xnk kene blk. Si mangsa dpt idea utk mngene kan si dalang2 blk. Buat simpanan kt dlm poket then yg selebihnye buang dpn mata si dalang2. Si dalang2 pun keluar dr kete ngn pasaan takot. Bile sume pakat2 nk tngkp gmba same2 si dalang2 pun terkene drp si mangsa, hahaha best x crite aku. Lai lai lai kite menelaah gmba lgi

ni la si dalang2, haha. time ni si hujung kanan dan kiri tak kene termasuk la aku.

(sambung cerita) Yg kt ats tu dalang2 group A, kami dalang2 group B. Group B dduk saje di tangge. Si mangsa dan dalang2 yg lain nk kena kan aku plak sbb bday aku dlm bln hari kejadian. Yes mmg aku pun terkena. Aku dipedaye oleh mereka, arggghhhhh.... Aku nye gigi tengah kebas ade hari aku balas,huh. Tgk ni.

 byk perbezaan, drp bpe org je kena tmbh lgi bpe org yg kena. i'm the only one girl in there, what the fish haha.
 abg daus jahat !!
 kami bertiga lahir pd tahun yg same, bulan yg same tp ari je lain2. =)
 suke wat muke. act beza ari bday kami semggu je. i'm on 1st n the zombie boy 8th sept.
kepala dalang, haha. die kena kan bf die sndr.
time to kemas2.

Abg long nye crite lain plak. Abg long nikah ari jumaat malam. Kami pun pergi la ke Kuchai Lama.
Bersama Abg long dan Kak Zura
kami bertema jubah mlm tu
agak nmpk lain aku pkai tudung tuh =)

Pd 10 september lak abg long langsung n of cz la kt Kuchai Lama, pihak pengantin perempuan kan.
kami sekeluarga
 memeriahkan pelamin

Mase 10hb tu kteorg 1 keluarga xleh nk wat kecoh sgt sbb tmpt org kan. 11hb la kteorg wat auk sikit. Lgsg kt belah laki plak. Lai lai lai tgk gmba.
crew2 yg penat lelah dan Alhamdulillah la xde sape yg lelah pun, huhu. ni la crew2 yg menjayakan majlis
yg paper bag tu utk perempuan yg the pink colour tu utk lelaki (tetamu yg dtg). of coz la aku keje bahagian membagi2 bnde di ats ni kpd tetamu yg hadir =)
time ni la bru bole wat kecoh. sgt meriah.
cucu2 arwah zaitun & harun ni mmg gile bergambar.
anak2 noi
kegilaan sudah menghantui kami, haha
mcm2 gaya lahhhhh

Alhamdulillah semua nya berjalan dgn lancar dan tertib sekali. Ade la gak mslh sikit2, cth nye pngantin lmbat, cuaca pun x menentu. Tu sume perkara biasa tp Alhamdulillah majlis diraikan dgn meriahnya, yeahhhhh !!

19 September 2011




_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?b485229bc7685d2df7f176689c854558

No comments:

Post a Comment