Monday, September 19, 2011

Hari Minggu yg Sibuk part 2

Assalamualaikum....

Minggu yg ni lain plak crite nye. Mggu yg ni just pegi wedding org. Mcm mane nak crite ek? Aku ni tgh xde idea nk bercerite, crite simple2 jela ek.

17 September 2011

Sepupu lynda kawen, Sania gerengan nye. That day aku mmg keje, tp half day je pun then Abg pejal (mohd izhar) pick up sy di tmpt keje bersame shushi nye. Akim pun join the club tp die tggu kt lrt sentul, kami beramai2 pick up die plak.

Lps tu kami bertmbh rmai tu pick up Eqa plak, sesak dlm kereta tu even mmg full utk 5org saje kt dlm kete tu. Mai mai kite menelaah gmba2 di bwh.
ni la sepupu lynda, sania dan suami nye
kami bertiga
bersama pasangan. aku pun ade la pasangan, eqa la pasangan aku haha (we not les okes)

Pd ari yg same bersamaan 17hb aku n family eqa bertolak ke Kampar, Perak. Kt sane ade wedding jugak. Mak eqa mintk tlg aku jd driver mereka nk ke sane sbb kakak eqa lesen nye dah mati sbb kak nurul tak bwk kete dah. 

Kami bertolak dr KL pkol 4 jugak la. Yg naik kete bersame aku (drive), mak eqa, kak nurul (kakak eqa), eqa & safeera (anak buah eqa). Smpai sane pkol 7 tak silap. Lynda pun pegi tp die bertolak ngn bf die Akim hari ahad. Mau berdua-duaan la kate kan, takpe2 aku bagi chance kt hampa berdua naa, haha.

Dorg naik bus, blk pun naik bus. Kire blk ari la dorg. Best2. Yela aku kan tak de kampung so ade sdare rmai2 & berkumpul rmai2 best la kan. Lgi2 lpk ngn sekepale ngn aku. Hari sabtu mlm tu kiteorg smpt pi melepak, ala pi mkn2 je pon & smpt la pndg muke kwn lame dr jauh kan arep kan, haha. Ok stop.

Lai lai kite tgk gmba kt bwh ni plak.
Ni la yg sedara eqa yg kawen tuh. Abg boboi dan isterinya.
Ni sebahgian family eqa. Yg belah kiri skali tula adik akim, hehe =)
kami bertiga (bukti dah sampai kg eqa, haha)
wahh rapat nye. (suke gmba ni sbb nmpk ceria je)
yeahh bersame kakak ipar, haha. bakal kakak ipar lynda ye =)

19 September 2011





_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?b485229bc7685d2df7f176689c854558

No comments:

Post a Comment