Wednesday, April 20, 2011

tipu

Tipu dia lupakan aku
Tipu dia tak fikirkan aku
Tipu dia tak ingat aku
Tipu dia tak rindu aku
Tipu dia tak suka aku
Tipu dia tak sayang aku
Tipu dia benci aku
Tipu dia jauh dari aku
Tipu dia tak nak tau pasal aku
Tipu dia tak nak ambil berat pasal aku

Tipu hati dia bukan untuk aku
Tipu nama aku tak ade dalam hati dia


Tipulah kalau aku cakap aku tak sayang dia, aku sentiasa fikir pasal dia, aku masih sayang kan dia, sesaat pun tak pernah lepas rindukan dia.


Wednesday 20/4/2011

8 comments:

  1. finally abg faez tnye. iela ermmmm ntah la abg. nak kate skt ati tak pon, cume sedey.

    ReplyDelete
  2. ok ok. kenapa sedih. cuba cerita. iela ok tak?

    ReplyDelete
  3. skrg niy ok la. kadg2 x ok. ermmmm ssh la plak nk crite, huhu. cmne nk cite ye.

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah = ) owh kenapa susah nak cerita. takpe2 pelan2 iela. da lega baru cerita ok ?

    ReplyDelete
  5. wahai abg kuh kte beralih ke msg ye. fb.

    ReplyDelete