Monday, April 04, 2011

happy day !!

2nd April 2011


What's happening with 2nd april?? wo00ooo best wokk. Raptai for my convocation & ari berhuha-huha walaupn berpakaian sopan ye (baju kurung). Tapi aku ase aritu mmg aku bekelakuan sopan kot. Spe yg x sopan tuh? (opss jgn terase ye org-org bekenaan, gurau²). Tapi yg pasti mmg best lpk ngn korg wey.


Aku mmg dah plan nk pi same² ngn MAAS saye, puas kami dok pkir niy bagaimana mau pegi besame-same, akhirnye ade gak jln pnyelesaian. Nseb baek Azim amek Sab, so MAAS grak ngn Azim dr Shah Alam terus menuju ke Rawang utk mngmbil Sab & mrk amek Ayew skali. Kteorg plan nk jmp kt 1 tmpt then grak same². Jmp di Shell ulu klang & of c0z la MAAS naek besame saye kan, haha. Kami pon begerak besame-same.


Seari sblom tu emy mmg ade msg aku plan utk ari esk nye, aku hnye mmpu berkate setuju dan ye. Dorg pon xkesa aku join, mekaceh korg sudi terime aku =). Fun gile² lpk ngn korg. Crite nye, seari sblom tu emy ade nyatakan kt aku plan dorg, die ajk aku join skali, mmg aku kne join la kan dh MAAS saye pon ade skali n mmg kate nk lpk ngn die saje.


Mase daftar lak aku terpakse separate ngn geng MAAS saye sbb course tak same kan, aku seda diri aku sape kan (wahh ayt nk sedey je en). Rindu wey kt geng aku (Miel, Eiqah, Ekin, Mira, Zaza & Kr0l) ! Lps rindu gak kt korg en walaupn aku kadg² nmpk mcm selfish, tak hirau kan korg, gi lyn geng laen, korg msti mengate aku kan, haha. Never mind, aku maaf kan korg, hehe =).
 dari kiri : miel, kr0l, ekin & eiqah
 yeah !!
 asal aku tak de wey, tak complete lahh. nway i'll miss all of you.
 budak² kelas (ade yg tak de tuh)
harus ade ye. with my lecturer Puan Shaheela. merah menyala tau kami.


Bile dh abes mendaftar kan diri kami sume plan utk mkn sbb time tu mmg dh kebulur gile kot. Dok bncng² ngn bdk² (wahh bdk² tau, haha) sume xtau hala tuju, tu yg bermasalah tuh. Masala plg besa iaitu tak tau nk pegi mne, aduhh. Last² pi la Alamanda cri tmpt mkn. Mmg rmai la kan dak kolej kt ctu kami jmp. Eh lupe plak nk bgtau yg pegi nye sape. Marina, Emy & Min (sepupu Marina) (1 kete), Azim, Ayew & Sab (1 kete), Yaser & Yana (1 kete), MAAS & NN (1 kete) (wahh nk trademark gak tuh, haha). Sume nye 4 kete.


Dah smpai Alamanda tu cri tmpt mkn lak, haa 1 masala gak lgi tak tau nk mkn ape. Bile dh bincang² n diberi kate putus akhir nye ade gak jwpn nye, kami bli mknn di Mcd then mkn kt lua sbb kt ctu mmg dh xde tmpt utk dduk, kteorg bape org plak kan.


Bile sume dah settle bli mknn, tmpt lpk lak tak tau kt mne. Masing² kusut pale pkir, 1 masala gak lgi tuh, aduhh. Aleh² pi Masjid Putrajaya. Bile dh smpai sane rmai plak kate tak nak lpk situ sbb nye situ kwsn masjid tak sesuai utk berhuha-huha, takot kne petir la, tebakar la, hape la, mcm² la korg niy.


Puas gak tu dok pkir nk pegi mne, akhir nye ikot idea Yaser, pi tasik ape tah kt Bangi. Kteorg sume follow die. Dok btol² tepi tasik, meriah tuh lpk ngn dorg lagi² dorg dok order cup cake for celebrate bday Yana & my MAAS. Yana nye bday 25hb 3, MAAS 6hb 4 nk dkt² la tuh kan, so wat skali. Kene kan dorg la, Yana tak bape kene sgt MAAS la kene terok.
nila cupcake nye, comey, cantek, sedap & lazat (thnx korg² yg terlibat)
 mereka terkene
happy birthday Yana & MAAS
cian mereke
 yes ! kene², haha. cian syg i. ala sekali setaon.
thnx for the posing syg, u sporting ! ILY !


3rd April 2011

It's my convocation. Aku dtg besame mama n babah. Mekaceh mama n babah melyn kerenah Ila 1 ari. Bukan salu pon nk spend time with my lovely mom & dad. Kite dok pon jaoh² kan, ssh nk dpt kan mase together-gether. I love both of you !

Awl pgi aku bgn utk mengmbil babah di Bukit mahkota, Bangi. Lps tu kami terus menuju ke Putrajaya International Convention Center (PICC). Kami berkonvo seluruh wilayah selangor, not Kolej Komuniti Selayang je. Seluruh Kolej Komuniti Wilayah Selangor.

Yang ade Kolej Komuniti Selayang, Kolej Komuniti Sabak Bernam, Kolej Komuniti Hulu Langat, Kolej Komuniti Kuala Langat, Kolej Komuniti Klang, Kolej Komuniti Tanjung Karang, tu je ke ek? lupe lahh, haha.

Hari plg bermakna bg aku, menangis dlm kegembiraan.
 keadaan di dlm dewan
 me with babah
 me n mama kt blakang tuh
kelas  fesyen dan pakaian
 kami
 geng laen, sronok ngn dorg.
 ade rupe mcm pelajar cemerlang tak, haha
MAAS & NN


4 comments:

  1. waah~
    congrat seniorita..
    dah convo..
    pas neyh smbog poli kew?

    ReplyDelete
  2. thnx !!
    xtau lgi..mau kmpul duet lu la..
    pastu bru pk psal blaja..
    mmg terase mau smbng, insyaallah ade rezki smbng la.. =)

    ReplyDelete