Monday, February 21, 2011

family dinner (2)

Family Dinner niy xsmsti nye ade pape function ke event ke ye. Kami mmg suke mkn besame-same beramai-ramai. Tp kali niy di tmpt laen ye, tak kan nk pi tmpt yg same je kan. Kali niy kteorg pi mkn kt Mali's Corner at tman bunga raye, Wangse Maju. Mali's niy ade 2 cawangan, 1 lg kt danau kota.


Makanan die terbaek wokk, hrga pon ley thn skrg. Makin menaik da hrga die. Tp pape hal pon sdp die maintain okes.


aku mkn nasi lemak with aym goreng + barli ais


yg niy char keow tiau

Menu die mmg nasi lemak ngn char keow tiau. Sedap wokk. Sambil makan sambil becrite. Abes makan pon becrite, pnjg btol family aku bcrite tentang hal-hal dunie niy (hal dunie ke? hal family suda).

Yang pegi hnya 2 krete, aku, mama, nana, k.long, cik ani, cik poad & angah je yg pi. Tak dela rmai mne tp ckup la utk memeriah kan suasana, mnggempak kan crite.

Pas dr tu xpuas lg nk melepak, smbung lepak lak kat Mambo, Kg Baru. Yg pegi 1 kete je, aku, mama, nana & kak long. Kami hnye bersantai dan bershisha ye di sane.

kak long yg order air tuh
niy kak long saye
aku & mama
nana
aku order air sprite je
again
kentang goreng
rich la sgt


Mama pon x seda-seda die nk keje pg esk nye tuh, dok gak lg lpk. Xpe, mama biase dah. Org-org mude mmg cmtu (mude kerr). Kami sume bshisha, lynn. Kat cni hrga ley thn gak. Mhal ckit dr biase tp mknn die sume terbaek wokk, sdp-sdp blake. Lynda gomok ske air teo ais die (eh pelu ke ade nme kau lynda). Aku & the geng pon salu lpk cni. Suke tmpt niy, dorg ade pasg lgu kuat-kuat. Lagu-lagu die sume best. Try la gi tmpt-tmpt di atas ye.


p/s : tak sempat nk publish ari tersebut sbb internet problem, bru kesempatan nk publish. (19-20 feb)

No comments:

Post a Comment