Monday, February 13, 2012

Bermandi-Manda

Actually dah byk kali ke Sg Congkak ni tp xpena pun pegi ngn mmbe2. So for this time pegi ngn mmbe2 yg baru je rpt ngn dorg. Yela pas kami ber'reunion' dlu tu sejak dr tu kami asyik jmp n lpk. Aleh2 wat plan ke Sg Congkak. Pdhal ade gak la dgr crite mak2 bsing, xkasi mndi sg since kes kencing tikus tu, takot jd pape. Tp alhamdulillah xde pape blaku pun.

This time plan not main for reunion, kteorg ajk jugak mmbe2 yg lain, tak pernah rpt pun tp bole la pas dah slalu jmp then borak2 trus jd biase.

Ok2 kite ke arah sg kite. Yg pegi bpe org ek? 14 org kot xslp aku ke 16 tah tmsuk yg dtg lmbt skali, kan. Sehari sblom tu aku, nazirol, byla n nida memerinate ayam. Pegi pasa pun kami, memblander bhn2 pun kami, menggaul ayam tu je nazirol yg wat. Mcm2 hal la jgak blaku spnjang merinate ayam tu, haha.

Check it out
gara2 tgn yg melepaskan sliper ni aku pun mem'famous'kan sliper tersebut
Antara yg hadir
 Nazirol
 Nabila Din
 Mujap
 Khairul lail
 Sofia
 Lina
Faziela (aku la tu)
Amin (ranjer hutan)
KA

kt atas tu gmba sorg2 yg smpt di snap. jom menelaah gmba bile org jmp air.
 zul excited ngn air agak nye
 ape kes ni?
 yg ni xtau la aku xjmp air dh bpe lame, haha.
 prangai si lina n syaz
ape jadah nye tu, haha

bile dah bergamba
ape kes la si khairul lail
tgk tu masg2 prangai
haha adehh kau ni la khairul lail
prangai2
mcm2 gaya laaaaa
ape kes gmba ni?
 aku tak nak tgk la gmba ni....
candid !
ombak rinduuuuuuu
elok sgt la
cun....!

aku tgh rajin so gmba yg 3 di bwh ni aku komen sorg2, lantak korg la nk ckp ape, haha
 byla, amin, aku, lina, gf kawi, naz : steady. KA : pemegang pembakar. Zul : apsal nmpk gemok tu?. Kawi : ape kes tu? ketinggalan ke ape?. Epul : snyuman ape kah itu? Syaz & Mujap : beria gile. Pia : gaye ape tu?. Tyra : tau la awk tu bkal cikgu, xsaba nk mngaja bdk2 ke? haha.
 KA : maintain ngn pembakar nye. Lina : like model okay #retis. Naz, gf kawi, kawi, epul, syaz : steady. Mujap : tu muke mintak ape tu? huhu
yg ni sume steady kcuali mujap, die je ade gaye tersendiri. tak ley kate ape la.

bile dah pnt jmp air n sblom masing2 jejak kn kaki di rumah masg2, kite pun pegi mnum dlu..

Lps muke korg muke korg lagi, lgi2 muke korg. haha. Mekaceh la memeriah kan blog aku yg agk lme terkubur ni. Ade jugak bnde nk crite, tp mls n xde idea. Ni pun mcm ala2 terpakse tp yg pntg aku ikhlas crite n msuk kan crite psal korg. Ape plan plak pasni? Agk2 nk famous n btmbh famous bgtau je aku, aku bole selitkan crite2 kt dlm blog yg xbrape nk meriah ni =)

Sg Congkak : 23 Februari 2012
Update : 13 March 2012



No comments:

Post a Comment