Thursday, October 06, 2011

Celebrate again

Celebrate ape? celebrate bday aku la, sape lgi kan. Ala lgpun just menumpang jek. Alang2 nak wat bday Lyta & Lynda kan tarok la skali nme aku tu ha kan. pdhal pnye la lme bday aku berlalu, nway thnx to sape yg plan ni sume.

Actually nak di jd kan cerita aku pun kire dalang2 sgale sume rancangan ni sume. Siap tgk kek kt internet ngn Wiwi & Kak Ieza bagai. Pastu aku la yg drve pegi beli kek, skali tuh bile masg2 teringin Mcd then aku n Wiwi pun pegi la beli skali. 

Mr. Ray pun ade ckp sume rehat pkol 1, yg kteorg sume mkn kt bilik meeting same2 mkn same2. Time tu surprise kan Lynda & Lyta. Bile Wiwi bgtau nme aku ade skali, agk terkejut beruk gak la kan smpai Mr. Ray ckp aku la org plg terkejut kt cni. Yela elok2 aku la slh sorg dalang aku yg terkena, haha.

Pape pun thnx a lot to yg terlibat Mr. Ray, Wiwi, Kak Ieza, Farra. =)
Mai kite telaah ckit gmba2 di bwh ni.












06 Oktober 2011



No comments:

Post a Comment