Sunday, June 19, 2011

Along engaged

11 Jun 2011

Along? Sape along? Along tu cousin aku. She's not my sister but my cousin. I call her 'Along' bcz die ank kpd adk mak aku dan mmg dari kecik kami rpt mcm adk bradik. Along beza ngn aku 4 tahun je. Punye la lame die bkwn dgn seorg lelaki bername Khalis akhirnya mereka ikat pertalian juga. Hari yg plg brmakne bg mereka akhirnye terjadi dan berjalan dgn lancar. Mereka mngikat pertalian yg rasmi iaitu 'Tunang'.

Alhamdulillah semua berjln dgn lancar. Saudara mara yg terdekat dijemput utk mnyempurnakan hari yg bermakne tu.

Mai tgk gmba2 kami yg sgt cantik di bwh ini ye =)
ni la along aku. klau sape2 yg skola seri kramat mngkin stgh org knal die niy.
along sudah make up & tgh wat rambut lak
created by : shakil
simple & cantik
1st section
2nd section
corner
 sudah di panggil
 ready to get in
ati die tgh berdebar tuh
 kami la mengiringi along
the dayang's
sungguh ayu. btw muke along aku laen gile2 kan?
 sarung cincin
 mak mertua nye
keluarga kami in grey !
pasangan sejoli. spe yg skola sri kramat, mngkin korg knal kot khalis niy. die kre 1 skola ngn aku, along, angah & shakil.
 angah & shakil. see it sesuai kan? hee
mereka serasi bersame, haha.
 kami sekeluarga
tak lupe juge pade aunty eton family. besa dah ank2 die, hehe.
kwn tmpt keje along
abg long & aku
nad & aku
antaran dr belah laki
antaran dr belah pompuan

p/s : maap la ye simple2 je malas sbnrnye nk wat ayt power2 & crite lbey detail. nway congratulation to Nurul Fazliana & Khalis !!

16 Jun 2011

No comments:

Post a Comment